Odświeżony wizerunek gdyńskiej marki Batory

Odświeżony wizerunek gdyńskiej marki Batory

Opublikowany

Batory to centrum handlowe stanowiące od 18 lat ważny punkt na mapie Gdyni nie tylko ze względu na fakt lokalizacji w samym  centrum. Jesteśmy dumni, mogąc pracować dla klienta, którego ambicją było wpisanie się w nadmorski charakter miasta. 

Przygotowanie przez nas strategii obecności marki w social media polegało m. in. na zdefiniowaniu aspektów wyróżniających.  Jednym z nich jest strategiczne położenie w obrębie ścisłego śródmieścia. Dla znacznej części mieszkańców Batory jest miejscem spotkań prowadzących w różne miejsca Gdyni. Strategia promocji zakłada wykorzystanie tego potencjału, a prowadzona w tym temacie narracja (także na profilu Instagram), docelowo ma skupiać uwagę na ofercie handlowo-usługowej. Ideę miejsca łączącego mieszkańców podsumowuje hasło reklamowe: „Twoje miasto Twoje centrum”. Jest to o tyle istotna kwestia, iż potencjalnie umożliwi zbudowanie społeczności na bazowaniu na sentymencie czy współczesnych trendach charakteryzujących kontakty społeczne. Tendencji do poznawania nowych osób w przestrzeni wirtualnej nadal towarzyszy perspektywa pierwszego spotkania w realu (najlepiej w miejscu powszechnie kojarzonym), dzięki czemu Centrum Handlowe Batory zyskuje autentyczny Reason to Talk.

Jeśli choć raz zdarzyło Wam się umówić „pod Batorym”, to obowiązkowo musicie polubić fanpage @BatoryGdynia !

Udostępnij

Wymarzona współpraca z miastem Gdynia

Beeffective to firma z Miasta z morza i marzeń, więc tym bardziej jesteśmy zaszczyceni, że wśród naszych Klientów znalazło się Miasto Gdynia.