Odświeżony wizerunek gdyńskiej marki Batory

Odświeżony wizerunek gdyńskiej marki Batory

Batory to centrum handlowe stanowiące od 18 lat ważny punkt na mapie Gdyni nie tylko ze względu na fakt lokalizacji w samym  centrum. Jesteśmy dumni, mogąc pracować dla klienta, którego ambicją było wpisanie się w nadmorski charakter miasta. 

Przygotowanie przez nas strategii obecności marki w social media polegało m. in. na zdefiniowaniu aspektów wyróżniających.  Jednym z nich jest strategiczne położenie w obrębie ścisłego śródmieścia. Dla znacznej części mieszkańców Batory jest miejscem spotkań prowadzących w różne miejsca Gdyni. Strategia promocji zakłada wykorzystanie tego potencjału, a prowadzona w tym temacie narracja (także na profilu Instagram), docelowo ma skupiać uwagę na ofercie handlowo-usługowej. Ideę miejsca łączącego mieszkańców podsumowuje hasło reklamowe: „Twoje miasto Twoje centrum”. Jest to o tyle istotna kwestia, iż potencjalnie umożliwi zbudowanie społeczności na bazowaniu na sentymencie czy współczesnych trendach charakteryzujących kontakty społeczne. Tendencji do poznawania nowych osób w przestrzeni wirtualnej nadal towarzyszy perspektywa pierwszego spotkania w realu (najlepiej w miejscu powszechnie kojarzonym), dzięki czemu Centrum Handlowe Batory zyskuje autentyczny Reason to Talk.

Jeśli choć raz zdarzyło Wam się umówić „pod Batorym”, to obowiązkowo musicie polubić fanpage @BatoryGdynia !
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.