Strategia obecności w social media dla Nowej Stacji w Pruszkowie

Strategia obecności w social media dla Nowej Stacji w Pruszkowie

Opublikowany

Nowa Stacja to pierwsza powstająca w Pruszkowie galeria handlowa. Będzie oferowała dostęp nie tylko do sklepów uznanych marek, ale w równym stopniu umożliwi korzystanie z takich atrakcji, jak np. 7-salowe kino multipleks czy ścianka wspinaczkowa.

Naszym zadaniem było przygotowanie strategii obecności w mediach społecznościowych, opierającej się na określeniu kilku linii komunikacyjnych celem zaangażowania możliwie szerokiej liczby przyszłych klientów. Komunikacja została uszeregowana w następujące kategorie tematyczne:
- relacje z placu budowy
- zapowiedzi najemców
- oferta aktywnego wypoczynku na terenie galerii
- wygodne usytuowanie względem ważnych punktów na mapie Pruszkowa
-  miejscowe wydarzenia
Byliśmy odpowiedzialni także za uruchomienie profilów na Facebooku i Instagramie.
Jeśli interesują Was  konkretne przykłady  realizowanej promocji w social media w wydaniu Beeffective, to zapraszamy do obserwowania narodzin Nowej Stacji!

Udostępnij