Eksperci

Eksperci

Opublikowany

Markę Beeffective stworzyli pasjonaci, którzy chętnie podzielą się ekspercką wiedzą. Jeśli potrzebujesz komentarza z zakresu social media, performance marketingu bądź budowania wizerunku w sieci, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami: Anną Ratajczak Piotrowską i Tomaszem Piotrowskim.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Zainstaluj piksel i zwiększ konwersje

temu

Jeśli jesteś właścicielem marki i chcesz udoskonalać swoją strategię  reklamową na Facebooku, powinieneś zgłębić temat piksela FB. Oferuje on  zaawansowane możliwości monitorowania konwersji w Twojej witrynie oraz  możliwość lepszej optymalizacji Twoich kampanii. Jest niezbędny, jeśli  chcesz korzystać z remarketingu, czyli kierować reklamy do użytkowników,  którzy już byli na Twojej stronie www.
Sam Nektar: Poznaj zmiany na Facebooku

temu

 Afera Cambridge Analytica, monitoring Messengera, zapisywanie   nieopublikowanych filmów - lista ostatnich grzechów Facebooka jest   długa. Nic więc dziwnego, że Zuckerberg robi wszystko, by odbudować   nadszarpnięty wizerunek i odzyskać zaufanie swoich użytkowników. W tym   celu w ostatnim czasie wprowadził serię zmian, które mają na celu  przede  wszystkim zagwarantowanie ochrony prywatności. 25  kwietnia został także ogłoszony nowy regulamin, a w nim wiele  nowości, o  których powinieneś wiedzieć. Zwłaszcza, że zmiany obejmą  także profile  biznesowe i konta reklamowe.
Sam Nektar: Wciśnij Live Photo

temu

Live Photo to format posta na Facebooku łączący grafikę i video. Od  standardowego video, które też rozpoczyna się statycznym ujęciem,  odróżnia go przede wszystkim sposób odtwarzania. Przejście do trybu  video wywoływane jest ciągłym dotknięciem ekranu palcem. 📱

Pomysły na prowadzenie efektywnego fanpage’a z branży fashion

Fanpage w dzisiejszych czasach nie pełni już tylko roli ładnej wizytówki, którą fani mogą sobie w wolnej chwili przeglądać. To poważne narzędzie, które potrafi wspierać sprzedaż i współtworzyć strategię działań biznesowych. Pozwala nie tylko korzystać z wielu przydatnych narzędzi, ale też kreować, monitorować i śledzić zachowania grupy docelowej marki. Jak efektywnie poruszać się po funkcjach Facebooka, kiedy jesteś właścicielem marki z branży fashion? Damy Ci kilka rad na podstawie działań, jakie prowadzimy dla marki Esotiq.