Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

Opublikowany

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯

Sam Nektar od Beeffective

#samnektar to poranny ekspercki cykl postów, w których dzielimy się naszą wiedzą w dziedzinie social media oraz performance marketingu. Specjaliści z...



Po każdej publikacji zapraszamy do dyskusji na naszym fan page'u!

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar: Mierz zdarzenia w Google Analytics

temu

Śledzenie zmian w Google Analytics jest możliwe dzięki odczytywaniu  ciasteczek. Nie każda aktywność jednak odsyła do osobnej strony www,  która uruchomiłaby kod śledzący. Chcesz móc śledzić ilość pobranych  plików ze strony? A może zmierzyć ilość kliknięć w konkretny button?  Jest to możliwe dzięki zaimplementowaniu zdarzeń. 
Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom

temu

Zwiększanie atrakcyjności materiałów graficznych to podstawowa zasada  efektywnej komunikacji w social media. Niezawodnie pomagają w tym  zabiegi optyczne, wywołujące wrażenie przestrzenności obrazu. Jeśli  chcesz zyskać większe zaangażowanie pod postami, koniecznie zobacz  sprawdzone sposoby na upgrade standardowych kadrów.
Sam Nektar: Wykorzystuj potencjał InstaStories

temu

InstaStories w ciągu ostatnich kilku miesięcy bardzo się rozwinęło.  Pojawiło się wiele nowych funkcjonalności, dzięki którym możesz  prezentować swoją markę, budować społeczność i zwiększać zaangażowanie  na Instagramie.  Obserwując profile, zauważalny jest podział na treści publikowane w InstaStories.
Sam Nektar: Korzystaj z nowych możliwości reklamy na LinkedIn

temu

Jeśli potrzebujesz kampanii reklamowej, skierowanej do określonej grupy  odbiorców, tzw. profesjonalistów, LinkedIn jest idealną do tego celu  platformą. Umożliwia dotarcie do bardzo konkretnego użytkownika,  szczególnie pod kątem zatrudnienia, którego trudno znaleźć poprzez  jakiekolwiek inne kanały.