Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

Opublikowany

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯

Sam Nektar od Beeffective

#samnektar to poranny ekspercki cykl postów, w których dzielimy się naszą wiedzą w dziedzinie social media oraz performance marketingu. Specjaliści z...



Po każdej publikacji zapraszamy do dyskusji na naszym fan page'u!

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar: Wykorzystaj narzędzia biznesowe na Instagramie

temu

Instagram stał się idealnym miejscem do promocji produktów i budowania  społeczności wokół Twojej marki. Sprawdź, jakie narzędzia oferuje, byś  mógł efektywnie prowadzić konto firmowe.
Sam Nektar: Wykorzystaj format reklamowy KOLEKCJE

temu

Jesteś właścicielem marki i inwestujesz czas i pieniądze w reklamę w   Internecie. Tym samym stale oczekujesz nowych form prezentacji swoich   treści w kanałach social media. Wychodzimy Ci naprzeciw i podpowiadamy,    nad jakimi formatami warto się pochylić, by Twój profil był widoczny   dla nowych grup odbiorców.
Sam Nektar: Sprawdź trendy graficznego contentu

temu

Wraz z rozwojem social media i natłokiem błyskawicznych komunikatów,   wykształcił się nowy model komunikacji, oparty o graficzny content.   Współczesny przekaz marketingowy ma mniej czasu, żeby dotrzeć do   odbiorcy, dlatego powinien być atrakcyjny.
Sam Nektar:

temu

Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych osób zainteresowanych   naszym produktem/usługą to prawdopodobnie drugi, po bezpośredniej   sprzedaży, najistotniejszy efekt, który możemy osiągnąć poprzez   działania reklamowe w Internecie. Zasadniczo strategie i metody ich   generowania składają się na całą osobną gałąź marketingu znaną jako  Lead  Generation. Jednym z narzędzi, które mogą ułatwić nam ich  zdobywanie są  Facebookowe reklamy typu Lead Ads. Lead Adsy składają się  z  części graficzno-tekstowej, która ma zachęcić do kliknięcia oraz   formularza, który umożliwia pozostawienie swoich danych. Ich celem jest   maksymalne uproszczenie procesu dla potencjalnego klienta, dlatego   wszelkie możliwe dane, takie jak np. imię i nazwisko czy adres e-mail  są  automatycznie uzupełniane na podstawie danych z Facebooka.

Sam Nektar: Prowadź efektywne działania na Instagramie!

W pierwszym wydaniu #samnektar Anna opowiadała o zmianach w algorytmie Facebooka. Dziś przedstawiamy kilka tipów, które pomogą poprawić dotychczasowe działania na Instagramie i dopasować je do nowej rzeczywistości. Od początku roku zaszło kilka ważnych zmian, pojawiły się nowe feature'y, a Instagram testuje już kolejne nowości! Poniżej kilka najważniejszych informacji i wskazówek, dzięki którym followersi nie stracą Was z oczu!