Sam Nektar: Prowadź efektywne działania na Instagramie!

Sam Nektar: Prowadź efektywne działania na Instagramie!

Opublikowany

W pierwszym wydaniu #samnektar Anna opowiadała o zmianach w algorytmie Facebooka. Dziś przedstawiamy kilka tipów, które pomogą poprawić dotychczasowe działania na Instagramie i dopasować je do nowej rzeczywistości. Od początku roku zaszło kilka ważnych zmian, pojawiły się nowe feature'y, a Instagram testuje już kolejne nowości! Poniżej kilka najważniejszych informacji i wskazówek, dzięki którym followersi nie stracą Was z oczu!

🍯 Jak poprawić jakość działań na Instagramie?

🐝 Nie edytuj opublikowanego posta w ciągu 24h od momentu publikacji, w innym przypadku istnieje ryzyko zmniejszenia zasięgu. Nie duplikuj treści, nie usuwaj posta i nie publikuj go po raz kolejny.
🐝 Do wskaźników zaangażowania od teraz mają liczyć się tylko komentarze powyżej 4 słów. Instagram walczy z botami i chce zmniejszyć ilość komentarzy automatycznie publikowanych na profilach np. ,,Love!’’ czy ,,Nice picture’’.
🐝 Odpowiadaj na wszystkie komentarze w ciągu 60 minut, tylko dzięki szybkiej reakcji Twój post ma szansę uzyskać duży zasięg organiczny. Szybki kontakt z followersami da Ci przewagę nad konkurencją.
🐝 Umieszczaj hashtagi w opisie posta, praktyka publikowania hashtagów w pierwszym komentarzu już się nie sprawdzi. Wyszukiwane będą tylko posty z hashtagami opublikowanymi w poście.
🐝 Nie używaj cały czas tej samej biblioteki hashtagów – dopasowuj je do konkretnego zdjęcia lub sytuacji. Nadużywanie tych samych hashtagów przy każdym poście może być uznane za spam.
🐝 Publikuj InstaStories- algorytm Instagrama jest przyjazny materiałom, które nie są zaplanowane i premiowane będą treści umieszczane w czasie rzeczywistym. Wykorzystuj InstaStories do relacjonowania wydarzeń, uchylania rąbka tajemnicy czy pokazywania życia firmy od kuchni.

🍯 Co nowego pojawiło się ostatnio na Instagramie? Sprawdź, czy wykorzystujesz wszystkie funkcje!

🐝 Śledzenie hashtagów – od teraz możesz nie tylko śledzić konkretne profile, ale też hashtagi. Dodaj do obserwowanych kilka haseł powiązanych z Twoją działalnością. Zdjęcia z wybranym hashtagiem będą pokazywać Ci się na tablicy.
🐝 Dodawanie GIF-ów jako naklejek w InstaStories – opcja pozwala na urozmaicenie publikowanych zdjęć i filmików. W zbiorach znajdują się setki różnych plików, które możesz dopasować do swojego profilu i znaleźć interesujące naklejki.
🐝 Funkcja Type- pozwala na pisanie w InstaStories bez konieczności umieszczania obrazu. Do wyboru są różne style pisania (klasyczny, neon, maszynowy oraz pogrubienie z kursywą). Przetestuj wszystkie i wybierz tą, która pasuje do kategorii Twoich InstaStories.

🍯 Już wkrótce pojawią się nowe feature'y, Zobacz, co się szykuje w najbliższym czasie!

🐝 Udostępnianie zdjęć z walla w InstaStories (zarówno swoich, jak i obcych), za pomocą 1 klika.
🐝 Cinemagraph w InstaStories, dzięki któremu będziesz mógł tworzyć zdjęcia, na których część obrazu delikatnie się porusza.

Przykłady naszych, efektywnych profili na Instagramie:
👉🏻 home&you: www.instagram.com/homeyou_official
👉🏻 miasto Gdynia: www.instagram.com/gdynia_official
👉🏻 Lactima: www.instagram.com/lactimapl

🐝🐝🐝 Więcej o zmianach na Instagramie: https://www.socialmediatoday.com/…/instagrams-addin…/516566/

#samnektar by Klaudia Chmielewska/ Beeffective Team

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: See First. Zawalcz o obecność w News Feedzie

temu

Kto pierwszy, ten lepszy! Zawalcz o obecność w News Feedzie 🐝Mark Zuckerberg z początkiem roku ogłosił zmiany w Edge Ranku. Algorytm w nowy sposób filtruje, które treści wyświetlane są użytkownikowi w jego News Feedzie. Facebook wraca do starych zwyczajów i z powrotem kładzie nacisk na posty znajomych i rodziny. To one poszybują w górę w aktualnościach. Mówiąc wprost: marki muszą szukać nowych ścieżek, by zawęzić relację z fanami, zaktywizować ich do współpracy i pojawiać się na ich tablicy. Jednym ze sposobów wyjścia naprzeciw algorytmowi jest namówienie odbiorców do zaznaczenia profilu jako wyświetlanego najpierw (See First). Facebook zastrzega, że można wybrać maksymalnie 30 ⚡️osób lub stron w opcji See First. A jako że na pewno nie my jedni wpadniemy na ten pomysł, trzeba być czujnym. Kto pierwszy, ten lepszy!
Sam Nektar: Sieci afiliacyjne. Płać tylko za samą sprzedaż

temu

Sieci afiliacyjne - płać tylko za realną sprzedaż oraz wynagradzaj wielu wydawców, którzy uczestniczyli w całej ścieżce konwersji poprzez REALNĄ ATRYBUCJĘ 🐝 Oczekujesz efektywnych działań dla swojego ecommercu? Wykorzystaj sieci afiliacyjne!                      
Sam Nektar: Wystartuj z Facebook Live już dziś

temu

Wystartuj z Facebook Live już dziś! Krótka instrukcja od Beeffective, jak zacząć przygodę z transmisjami na żywo🐝Zgodnie z zapowiedziami zawartymi w raporcie Cisco Visual Networking Index, ruch związany z video będzie stanowił 70% całkowitego ruchu w Internecie już w 2020 roku. Jest więc nad czym się pochylić. Myśląc o swojej marce w sieci, nie możesz uciekać przed transmisjami Live, szczególnie, że ze względu na ostatnie modyfikacje Edge Ranka, coraz trudniej o zasięgi postów bez kampanii Facebook Ads. Formaty video mają się lepiej rozprzestrzeniać od pozostałych.💡Dam Ci kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę, jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z transmisjami Live na Facebooku. Spijaj sam nektar! 🍯