Sam Nektar: Targetuj precyzyjnie na LinkedInie

Sam Nektar: Targetuj precyzyjnie na LinkedInie

Opublikowany

Kiedy zagłębiamy się w temat kampanii internetowych, najczęściej  zawężamy go do Facebook Ads i Google AdWords. Jednak Internet oferuje  nam o wiele szersze spektrum ciekawych rozwiązań, nad którymi warto się  pochylić. Jednym z nim są kampanie w serwisie LinkedIn. Jest to miejsce  idealne dla reklamodawców B2B, daje możliwość precyzyjnego targetowania  oraz dotarcia do specyficznej, wąskiej grupy specjalistów. Stanowi największą na całym świecie bazę profesjonalistów (ponad 400 milionów). Podpowiem Ci, jak zacząć pracę z Menedżerem Kampanii w serwisie  LinkedIn. Spróbuję także wyjaśnić, dlaczego warto rozważyć prowadzenie  tam działań promocyjnych.

🐝Żeby  założyć konto reklamowe na LinkedInie, musisz oczywiście najpierw  posiadać konto osobiste, pod które podepniesz konto firmowe.
🐝Możesz wybrać jedną z kilku opcji reklamowych:
• Sponsorowanie istniejącej już wcześniej bądź nowo stworzonej treści
• Wzbogacona o grafikę reklama tekstowa, przenosząca do profilu na LinkedInie lub zewnętrznej strony www
• Wiadomości wysyłane bezpośrednio do skrzynek odbiorczych na LinkedIn
• Reklama mająca na celu bezpośrednie pozyskiwanie leadów.
🐝W  serwisie przeważają przede wszystkim komunikaty biznesowe, w związku z  czym Twój przekaz ma większą możliwość dotarcia do sprecyzowanego  odbiorcy.
🐝LinkedIn daje możliwość naprawdę precyzyjnego targetowania kampanii m.in.:
• Do osób pracujących w konkretnej firmie
• Do osób pracujących w konkretnej branży
• Do osób zajmujących konkretne stanowiska.
🐝LinkedIn  daje także możliwość stworzenia Grup Odbiorców na podstawie osób  odwiedzających naszą witrynę lub posiadanej przez nas listy kontaktów.
🐝Ponadto istnieje możliwość rozszerzenia grupy odbiorców o osoby o podobnych atrybutach do osób przez nas targetowanych.
🐝LinkedIn  udostępnia narzędzie LinkedIn Website Demographics, dzięki któremu  możesz dokładnie przeanalizować profile osób odwiedzających Twoje konto  firmowe, a w rezultacie - stworzyć lepiej skrojoną kampanię  marketingową.
🐝Reklamy  na LinkedInie są stosunkowo drogie w porównaniu do innych platform,  jednak rozbudowane możliwości targetowania uzasadniają wysokie stawki.  Serwis oferuje możliwość rozliczeń w euro lub dolarach. LinkedIn  daje szeroki wachlarz możliwości, szczególnie, jeśli zdecydujesz się na  kreatywne wykorzystanie oferowanych narzędzi. Jeśli potrzebujesz  specyficznej kampanii reklamowej, skierowanej do bardzo precyzyjnie  określonej grupy odbiorców, tzw. profesjonalistów, rekomenduję wybranie  tej platformy.

Ostatnio prowadzimy kampanie reklamowe na LinkedInie dla Konferencja gastronomiczna Konferencja gastronomiczna Konferencja gastronomiczna MADE Restaurant Poznań,  zrzeszającej specjalistów z branży gastronomicznej - to idealny  przykład działań, gdzie targetujemy się na właścicieli lub menedżerów  restauracji.

Czytaj więcej: http://bit.ly/kampanie_linkedin
#samnektar by Mateusz Moroz/Beeffective Team

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Zainstaluj piksel i zwiększ konwersje

temu

Jeśli jesteś właścicielem marki i chcesz udoskonalać swoją strategię  reklamową na Facebooku, powinieneś zgłębić temat piksela FB. Oferuje on  zaawansowane możliwości monitorowania konwersji w Twojej witrynie oraz  możliwość lepszej optymalizacji Twoich kampanii. Jest niezbędny, jeśli  chcesz korzystać z remarketingu, czyli kierować reklamy do użytkowników,  którzy już byli na Twojej stronie www.
Sam Nektar: Poznaj zmiany na Facebooku

temu

 Afera Cambridge Analytica, monitoring Messengera, zapisywanie   nieopublikowanych filmów - lista ostatnich grzechów Facebooka jest   długa. Nic więc dziwnego, że Zuckerberg robi wszystko, by odbudować   nadszarpnięty wizerunek i odzyskać zaufanie swoich użytkowników. W tym   celu w ostatnim czasie wprowadził serię zmian, które mają na celu  przede  wszystkim zagwarantowanie ochrony prywatności. 25  kwietnia został także ogłoszony nowy regulamin, a w nim wiele  nowości, o  których powinieneś wiedzieć. Zwłaszcza, że zmiany obejmą  także profile  biznesowe i konta reklamowe.
Sam Nektar: Wciśnij Live Photo

temu

Live Photo to format posta na Facebooku łączący grafikę i video. Od  standardowego video, które też rozpoczyna się statycznym ujęciem,  odróżnia go przede wszystkim sposób odtwarzania. Przejście do trybu  video wywoływane jest ciągłym dotknięciem ekranu palcem. 📱

Beeffective na Social Media Week

Dwa dni. Dwie sceny. Dwójka naszych ekspertów na największym na świecie cyklu dla social media specjalistów.