Sam Nektar: Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe
Sam Nektar: Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe
Kopiuj tekst

Sam Nektar: Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe

Tomek Piotrowski jakiś czas temu pokazywał możliwości, jakie daje  narzędzie Auto Optimized Ads w Fasttony.es. Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny  sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne zestawianie  poszczególnych elementów danej kreacji.

Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny  sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne zestawianie  poszczególnych elementów danej kreacji.  Dynamiczny materiał  reklamowy, bo o nim mowa, jest dostępny z poziomu szybkiego kreatora.  Pozwala wprowadzić poszczególne elementy reklamy (obrazy,opisy, tytuły,  przyciski CTA) i wyświetla różne kombinacje tych elementów w  poszczególnych grupach odbiorców.
Dynamiczne materiały reklamowe są obecnie dostępne dla celów: Ruch, Konwersje oraz Instalacje aplikacji.  Jak stworzyć materiał dynamiczny w Menedżerze Reklam?
 
🐝Kliknij przycisk Utwórz.
💡Jeżeli  korzystasz z nowego Menedżera Reklam, utwórz kampanię przy użyciu  szybkiego kreatora. Do dynamicznych materiałów reklamowych nie ma  obecnie dostępu z poziomu klasycznego kreatora reklam.
🐝Utwórz nową kampanię z jednym z wyżej wymienionych celów: Ruch, Konwersje, Instalacje aplikacji.
🐝Utwórz nowy zestaw reklam- tak jak zawsze.
💡W przypadku powielania zestawu reklam nie możesz powielić zestawu, który ma reklamy z niedynamicznymi materiałami.
🐝Wybierz Zapisz wersję roboczą.
🐝Na  poziomie zestawu reklam będzie widoczna opcja korzystania z  dynamicznych materiałów reklamowych. Kliknij pole przy pozycji  dynamicznego materiału reklamowego.
🐝Uzupełnij pozostałe pola na poziomie zestawu reklam. Stwórz wersję roboczą kampanii.
🐝Na poziomie reklamy możesz utworzyć nową reklamę. Zobaczysz możliwość dodania do niej wielu zasobów.
💡Maksymalna liczba zasobów, które możesz wykorzystać to 30.
🐝Dodaj parę kreacji, klikając opcję Wybierz obrazy. Aby dodać kilka filmów, kliknij opcję Film/pokaz slajdów.
💡Nie można tworzyć mieszanych zestawień z obrazami i filmami.
🐝Dodaj kilka części tekstu, nagłówków i opisów, klikając opcję Dodaj. Następnie dodaj kilka przycisków CTA.
🐝 Po dodaniu wszystkich zasobów, możesz podejrzeć różne warianty reklamy w sekcji Podgląd.

Gdy zakończysz edycję poszczególnych elementów kampanii, możesz ją  od razu opublikować lub zapisać w wersji roboczej i wrócić do niej  później. Dzięki kreacjom dynamicznym zyskujesz czas: nie musisz tworzyć  kolejnych reklam od zera. Dodajesz poszczególne zasoby, które mechanizm  sam ze sobą zestawia. Po zakończonej kampanii zyskujesz wartościowy  materiał do analizy i wniosków.
Narzędzie kreacji dynamicznych  idealnie sprawdza się w kampaniach dla naszego Klienta, marki  home&you, którą wspieramy w sprzedaży produktów w sklepie online.
 Jeśli masz na co dzień problemy z podjęciem decyzji, jakiej grafiki  użyć, czy jakie copy wpisać jako tekst reklamy, użyj dynamicznych  kreacji - wtedy zadecydują Twoi odbiorcy. Życzymy udanego testowania!

Czytaj więcej: http://bit.ly/kreacje_dynamiczne

#Samnektar by Mateusz Moroz/Beeffective Team
Powiązane artykuły
Sam Nektar: Realizuj konwertujące kampanie na Facebooku

W każdym aspekcie działań online kwestia efektywności powinna być  zawsze sprawą priorytetową. Zdecydowaną większość aktywności możesz  precyzyjnie zmierzyć i przeanalizować. Należy jednak przy tej pracy  korzystać z dostępnych, skutecznych narzędzi.Każdy, kto prowadzi  kampanie na Facebooku i kieruje je do swojej strony internetowej lub  landing page’a, oczekuje, że będą w jak najwyższym stopniu KONWERTOWAĆ  tj. przynosić konwersję, która może przybierać różną postać np.  wypełnienie formularza kontaktowego, pobranie pliku, dodanie produktu do  koszyka, czy zakup produktu.
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Mierz zdarzenia w Google Analytics

Śledzenie zmian w Google Analytics jest możliwe dzięki odczytywaniu  ciasteczek. Nie każda aktywność jednak odsyła do osobnej strony www,  która uruchomiłaby kod śledzący. Chcesz móc śledzić ilość pobranych  plików ze strony? A może zmierzyć ilość kliknięć w konkretny button?  Jest to możliwe dzięki zaimplementowaniu zdarzeń. 
Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom

Zwiększanie atrakcyjności materiałów graficznych to podstawowa zasada  efektywnej komunikacji w social media. Niezawodnie pomagają w tym  zabiegi optyczne, wywołujące wrażenie przestrzenności obrazu. Jeśli  chcesz zyskać większe zaangażowanie pod postami, koniecznie zobacz  sprawdzone sposoby na upgrade standardowych kadrów.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.