Sam Nektar: Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe

Sam Nektar: Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe

Opublikowany

Tomek Piotrowski jakiś czas temu pokazywał możliwości, jakie daje  narzędzie Auto Optimized Ads w Fasttony.es. Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny  sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne zestawianie  poszczególnych elementów danej kreacji.

Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny  sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne zestawianie  poszczególnych elementów danej kreacji.  Dynamiczny materiał  reklamowy, bo o nim mowa, jest dostępny z poziomu szybkiego kreatora.  Pozwala wprowadzić poszczególne elementy reklamy (obrazy,opisy, tytuły,  przyciski CTA) i wyświetla różne kombinacje tych elementów w  poszczególnych grupach odbiorców.
Dynamiczne materiały reklamowe są obecnie dostępne dla celów: Ruch, Konwersje oraz Instalacje aplikacji.  Jak stworzyć materiał dynamiczny w Menedżerze Reklam?
 
🐝Kliknij przycisk Utwórz.
💡Jeżeli  korzystasz z nowego Menedżera Reklam, utwórz kampanię przy użyciu  szybkiego kreatora. Do dynamicznych materiałów reklamowych nie ma  obecnie dostępu z poziomu klasycznego kreatora reklam.
🐝Utwórz nową kampanię z jednym z wyżej wymienionych celów: Ruch, Konwersje, Instalacje aplikacji.
🐝Utwórz nowy zestaw reklam- tak jak zawsze.
💡W przypadku powielania zestawu reklam nie możesz powielić zestawu, który ma reklamy z niedynamicznymi materiałami.
🐝Wybierz Zapisz wersję roboczą.
🐝Na  poziomie zestawu reklam będzie widoczna opcja korzystania z  dynamicznych materiałów reklamowych. Kliknij pole przy pozycji  dynamicznego materiału reklamowego.
🐝Uzupełnij pozostałe pola na poziomie zestawu reklam. Stwórz wersję roboczą kampanii.
🐝Na poziomie reklamy możesz utworzyć nową reklamę. Zobaczysz możliwość dodania do niej wielu zasobów.
💡Maksymalna liczba zasobów, które możesz wykorzystać to 30.
🐝Dodaj parę kreacji, klikając opcję Wybierz obrazy. Aby dodać kilka filmów, kliknij opcję Film/pokaz slajdów.
💡Nie można tworzyć mieszanych zestawień z obrazami i filmami.
🐝Dodaj kilka części tekstu, nagłówków i opisów, klikając opcję Dodaj. Następnie dodaj kilka przycisków CTA.
🐝 Po dodaniu wszystkich zasobów, możesz podejrzeć różne warianty reklamy w sekcji Podgląd.

Gdy zakończysz edycję poszczególnych elementów kampanii, możesz ją  od razu opublikować lub zapisać w wersji roboczej i wrócić do niej  później. Dzięki kreacjom dynamicznym zyskujesz czas: nie musisz tworzyć  kolejnych reklam od zera. Dodajesz poszczególne zasoby, które mechanizm  sam ze sobą zestawia. Po zakończonej kampanii zyskujesz wartościowy  materiał do analizy i wniosków.
Narzędzie kreacji dynamicznych  idealnie sprawdza się w kampaniach dla naszego Klienta, marki  home&you, którą wspieramy w sprzedaży produktów w sklepie online.
 Jeśli masz na co dzień problemy z podjęciem decyzji, jakiej grafiki  użyć, czy jakie copy wpisać jako tekst reklamy, użyj dynamicznych  kreacji - wtedy zadecydują Twoi odbiorcy. Życzymy udanego testowania!

Czytaj więcej: http://bit.ly/kreacje_dynamiczne

#Samnektar by Mateusz Moroz/Beeffective Team

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Zainstaluj piksel i zwiększ konwersje

temu

Jeśli jesteś właścicielem marki i chcesz udoskonalać swoją strategię  reklamową na Facebooku, powinieneś zgłębić temat piksela FB. Oferuje on  zaawansowane możliwości monitorowania konwersji w Twojej witrynie oraz  możliwość lepszej optymalizacji Twoich kampanii. Jest niezbędny, jeśli  chcesz korzystać z remarketingu, czyli kierować reklamy do użytkowników,  którzy już byli na Twojej stronie www.
Sam Nektar: Poznaj zmiany na Facebooku

temu

 Afera Cambridge Analytica, monitoring Messengera, zapisywanie   nieopublikowanych filmów - lista ostatnich grzechów Facebooka jest   długa. Nic więc dziwnego, że Zuckerberg robi wszystko, by odbudować   nadszarpnięty wizerunek i odzyskać zaufanie swoich użytkowników. W tym   celu w ostatnim czasie wprowadził serię zmian, które mają na celu  przede  wszystkim zagwarantowanie ochrony prywatności. 25  kwietnia został także ogłoszony nowy regulamin, a w nim wiele  nowości, o  których powinieneś wiedzieć. Zwłaszcza, że zmiany obejmą  także profile  biznesowe i konta reklamowe.
Sam Nektar: Wciśnij Live Photo

temu

Live Photo to format posta na Facebooku łączący grafikę i video. Od  standardowego video, które też rozpoczyna się statycznym ujęciem,  odróżnia go przede wszystkim sposób odtwarzania. Przejście do trybu  video wywoływane jest ciągłym dotknięciem ekranu palcem. 📱

Warsztaty i strategia dla cyfrowe.pl

W lutym przeprowadziliśmy warsztaty oraz przygotowaliśmy strategię działań w social media dla cyfrowe.pl