Beeffective dla Škoda Plichta

Beeffective dla Škoda Plichta

Opublikowany

W marcu rozpoczęliśmy współpracę, która bardzo cieszy szczególnie męską część naszego teamu. Zaczynamy prowadzić działania efektywnościowe dla autoryzowanego dealera i serwisu samochodów Škoda - Škody Plichta.

Dla Škoda Plichta skupiamy się przede wszystkim na skutecznej kampanii w social media. Swoje działania opieramy o wdrożenie efektywnego lejka sprzedażowego.

Škoda Plichta reprezentuje najwyższą jakość usług i indywidualne podejście do każdego Klienta - dlatego tak bardzo się cieszymy, że możemy wspomagać ich w działaniach marketingowych.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Sam Nektar: Prowadź skutecznie przez lejek sprzedażowy

O tym, że sprzedaż w internecie nie następuje po pierwszym kontakcie z  reklamą, wiedzą wszyscy, którzy badają ścieżki konwersji poprzez Google  Analytics. Jak zaprojektować ścieżkę klienta, by zakończyła się kupnem  Twojego produktu lub skorzystaniem z Twojej oferty? Opracuj skuteczny  lejek sprzedażowy i na każdym poziomie dobieraj narzędzia, które pozwolą  przesunąć potencjalnych nabywców do kolejnego etapu. Są to zasady  uniwersalne i dotyczą sprzedaży nie tylko w kanale internetowym.