Sam Nektar: Oznaczaj produkty na Instagramie

Sam Nektar: Oznaczaj produkty na Instagramie

Opublikowany

W poprzednim wydaniu cyklu #samnektar Justyna Rucińska-Góral pisała, jak efektywnie prowadzić konto firmowe na Instagramie. Dzisiaj pokażę, jak oznaczać produkty na zdjęciach na Instagramie i   umożliwić followersom zakup produktów, które są widoczne na Twojej   tablicy.

Instagram to w dzisiejszych czasach źródło inspiracji.  Po hashtagach szukamy produktów do domu, elementów stylizacji,  restauracji czy miejsc, gdzie możemy spędzić wakacje. Oznaczenie  konkretnego produktu na zdjęciu i możliwość bezpośredniego przejścia do  sklepu jest sporym ułatwieniem dla obserwujących, a dla Ciebie szansą na  bardziej efektywną sprzedaż.   💡 Produkty na Instagramie można oznaczać z dwóch możliwych źródeł: z  sekcji Sklep na Instagramie (produkty oznacza się analogicznie jak inne  profile) lub z katalogu produktów, który jest powiązany z profilem  firmowym.  Poniżej krótka instrukcja, jak oznaczać produkty na zdjęciach z katalogu produktów:  🐝 Funkcja zakupów na Instagramie jest dostępna dla zakwalifikowanych  profili. Konto na Instagramie musi być profilem firmowym, a ten  połączony z katalogiem na Facebooku.
Więcej o zasadach kwalifikacji można poczytać tu:
http://bit.ly/zasady_kwalifikacji
🐝 Włącz możliwość oznaczania produktów (w ustawieniach na Instagramie  dotknij opcję Zakupy i wybierz katalog produktów do połączenia z  profilem firmowym).
🐝  Wybierz zdjęcie z galerii, dodaj podpis i filtry. Następnie dotknij na zdjęciu produkt, który chcesz oznaczyć.
💡 W jednym poście możesz oznaczyć do 5 produktów (w przypadku 1 zdjęcia) lub 20 produktów (w przypadku albumu zdjęć).
🐝 Wybierz produkt z katalogu produktów i gotowe, zdjęcie udostępnij na tablicy.
🐝  Analizuj statystyki oznaczonych produktów. Możesz sprawdzić liczbę  wyświetleń produktów i liczbę kliknięć w link, który przekierowuje na  stronę sklepu.  Przykłady naszych realizacji (przeglądaj na urządzeniu mobilnym):
🐝 home&you: https://bit.ly/2ubUsrb
flawless.pl: https://bit.ly/2KWcs3z  
Czytaj więcej: http://bit.ly/edycja_oznaczonych_produktow 
#samnektar by Klaudia Chmielewska/ Beeffective Team

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar: Wykorzystuj GTM w kampaniach internetowych

temu

Największą zaletą prowadzenia kampanii w internecie jest możliwość  dokładnego zmierzenia rezultatów naszych działań. Jednak, by analityka  internetowa pozwalała wyciągać właściwe wnioski, należy ją najpierw  poprawnie skonfigurować. Wymaga to niejednokrotnie ingerencji w kod  strony, a jeśli sam nie posiadasz takich kompetencji, oznacza to długie  godziny spędzone na przekazywaniu tematu webmasterowi. 
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Sprawdź, jak promuje się konkurencja

temu

Na początku lipca Facebook uruchomił nową opcję, która oficjalnie ma   zapobiec nadużyć nieuczciwych reklamodawców  – „Informacje i reklamy”.   Co to w praktyce oznacza dla marketingowców? Zobaczcie kilka pomysłów  😉
Sam Nektar: Wykorzystaj potencjał Employer Branding

temu

Social Employer Branding to trend, do którego należy podejść  poważnie.  Budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci to już nie cecha   wyróżniająca, a wymóg obecnych czasów. Dane pokazują, że coraz więcej   osób szukających pracy, szuka informacji o firmie, przeglądając jej   profil w social media.