Sam Nektar: Wykorzystaj potencjał Employer Branding

Sam Nektar: Wykorzystaj potencjał Employer Branding

Opublikowany

Social Employer Branding to trend, do którego należy podejść  poważnie.  Budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci to już nie cecha   wyróżniająca, a wymóg obecnych czasów. Dane pokazują, że coraz więcej   osób szukających pracy, szuka informacji o firmie, przeglądając jej   profil w social media.  

Półtora roku temu w USA i Kanadzie Facebook  wprowadził możliwość natywnego umieszczania ogłoszeń o pracę. W Polsce  od niedawna także możemy testować nowe narzędzie, którego celem jest  dotarcie do wykwalifikowanych osób w miejscu, w którym tak czy inaczej  spędzają czas.  Aby utworzyć post z ofertą pracy:
🐝Kliknij opcję Opublikuj post z ofertą pracy w górnej części osi czasu strony.  
🐝Dodaj zdjęcie, podaj nazwę stanowiska oraz pozostałe szczegóły, jak wysokość wynagrodzenia.  
🐝W  kolumnie po prawej stronie kliknij Aktualności na komputerach lub  Aktualności na urządzeniach mobilnych, aby sprawdzić, jak oferta pracy  będzie wyglądała na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.
Kliknij opcję Opublikuj post z ofertą pracy.  
🐝Zgłoszenia kandydatów możesz otrzymać e-mailem lub w wiadomościach na swojej stronie.
🐝Post z ofertą pracy defaultowo wygasa po 30 dniach. Osoby administrujące stroną nadal będą mogły go zobaczyć i wznowić. Po zamieszczeniu oferty możesz monitorować i przeglądać podania, a  także kontaktować się z kandydatami i planować rozmowy kwalifikacyjne za  pośrednictwem Messengera.
Aby zarządzać zgłoszeniami do posta z ofertą  pracy na stronie:  
🐝 Wybierz opcję Narzędzia do publikowania, a następnie Zgłoszenia  kandydatów. Po skontaktowaniu się z kandydatem i ustaleniu terminu  rozmowy, wybierz Zaplanuj rozmowę kwalifikacyjną i utwórz spotkanie:  kandydat otrzyma wiadomość z datą i godziną rozmowy.  
🐝Ustaw  status zgłoszenia każdego kandydata (Nawiązano kontakt, Zaplanowano  rozmowę kwalifikacyjną, Przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną, Odrzucono  lub Zatrudniono).
🐝Odbiorcy  niedługo będą mogli zobaczyć Twój post z ofertą pracy w nowej zakładce  Praca na Facebooku lub w Marketplace. Kandydaci mogą składać podania na  komputerze lub na urządzeniu mobilnym.  
🐝Promocja postów z ofertą pracy jest obecnie dostępna tylko na wybranych profilach.  Tutaj znajdziecie ofertę pracy opublikowaną u nas: http://bit.ly/2Jt2Xns 
Oczywiście zapraszam do przesyłania aplikacji 😎  
Pamiętaj, że oferta pracy to tak naprawdę etap końcowy "lejka  sprzedażowego" podczas poszukiwań idealnego pracownika. Ważne jest, aby  cały czas budować pozytywny wizerunek pracodawcy. Oprócz merytorycznych  treści, warto publikować także takie, które pokazują firmę od kuchni.  
Stawiamy na rozwój kompetencji w pasiece, dlatego aktywnie  uczestniczymy w eventach branżowych, co chcemy również pokazać w social  media: http://bit.ly/2L9JLjJ 
W Beeffective uwielbiamy dobrze zjeść. Publikujemy posty z naszych  wyjść po godzinach, aby pokazać, że pszczoły żyją nie tylko samymi  CTR'ami :)
Przykład: http://bit.ly/2mluzli 
Twoja firma na pewno ma wiele ciekawych aktywności, które możesz pokazać w social media 👌
Czytaj więcej: http://bit.ly/ofertypracy_facebook 
#samnektar by Anna Ratajczak-Piotrowska/Beeffective Team

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar: Realizuj konwertujące kampanie na Facebooku

temu

W każdym aspekcie działań online kwestia efektywności powinna być  zawsze sprawą priorytetową. Zdecydowaną większość aktywności możesz  precyzyjnie zmierzyć i przeanalizować. Należy jednak przy tej pracy  korzystać z dostępnych, skutecznych narzędzi.Każdy, kto prowadzi  kampanie na Facebooku i kieruje je do swojej strony internetowej lub  landing page’a, oczekuje, że będą w jak najwyższym stopniu KONWERTOWAĆ  tj. przynosić konwersję, która może przybierać różną postać np.  wypełnienie formularza kontaktowego, pobranie pliku, dodanie produktu do  koszyka, czy zakup produktu.
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Mierz zdarzenia w Google Analytics

temu

Śledzenie zmian w Google Analytics jest możliwe dzięki odczytywaniu  ciasteczek. Nie każda aktywność jednak odsyła do osobnej strony www,  która uruchomiłaby kod śledzący. Chcesz móc śledzić ilość pobranych  plików ze strony? A może zmierzyć ilość kliknięć w konkretny button?  Jest to możliwe dzięki zaimplementowaniu zdarzeń. 
Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom

temu

Zwiększanie atrakcyjności materiałów graficznych to podstawowa zasada  efektywnej komunikacji w social media. Niezawodnie pomagają w tym  zabiegi optyczne, wywołujące wrażenie przestrzenności obrazu. Jeśli  chcesz zyskać większe zaangażowanie pod postami, koniecznie zobacz  sprawdzone sposoby na upgrade standardowych kadrów.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.