Sam Nektar: Sprawdź, jak promuje się konkurencja

Sam Nektar: Sprawdź, jak promuje się konkurencja

Opublikowany

Na początku lipca Facebook uruchomił nową opcję, która oficjalnie ma   zapobiec nadużyć nieuczciwych reklamodawców  – „Informacje i reklamy”.   Co to w praktyce oznacza dla marketingowców? Zobaczcie kilka pomysłów  😉

🐝 Możesz zobaczyć, jak reklamuje się Twoja konkurencja oraz konkurencja  Twoich klientów. Nowa opcja jest prawdziwą skarbnicą inspiracji, zarówno  pod kątem kreacji reklam, jak i technik sprzedażowych. Jakich formatów  reklamowych używa dana marka do budowania świadomości, a jakich do  generowania konwersji? Jaki stosuje język w swojej komunikacji? To  wszystko nie jest już dla tajemnicą.
🐝 Publikacja lub nie dark postów na fanpage’u jest elementem obranej  strategii marki. Dzięki dogłębnej analizie prowadzonej komunikacji  jesteś w stanie zaobserwować, które treści widoczne są na wallu.  Dlaczego to takie ważne? Niektóre marki komunikację na fanpage’u  opierają na publikacji zabawnych treści, a posty, mające przynieść  realne zyski kierują wyłącznie do ściśle stargetowanej grupy odbiorców.  Inne z kolei prowadzą jawne, agresywne działania sprzedażowe przez cały  rok. Która strategia jest lepsza? Teraz można to sprawdzić i wyciągnąć  konstruktywne wnioski dla siebie.  
🐝Do  tej pory, przeprowadzając mały audyt przed spotkaniem z nowym klientem,  mogłeś bazować wyłącznie na informacjach dostępnych dla wszystkich na  fanpage’u. Dzisiaj możesz przygotować się znacznie lepiej, analizując  jego działania reklamowe i przygotowując własne pomysły na ulepszenie  tych działań.  
Co nowa opcja oznacza dla przeciętnego  użytkownika?
Ma przede wszystkim podnieść transparentność reklamodawców,  aby zapobiec ich nadużyciom. Użytkownik może każdą reklamę zgłosić jako  podejrzaną, nawet jeśli nie znajduje się w obszarze jej targetowania.  Ale co najważniejsze, może dowiedzieć się, jakie zniżki czekają na niego  w momencie, gdy znajdzie się już w grupie remarketingowej danego  reklamodawcy.  
Jakie Wy widzicie korzyści z nowej zakładki, którą dał nam Facebook? W jaki sposób z niej korzystaliście?
Czytaj więcej: http://bit.ly/2NGWPKR 
#samnektar by Anita Piasecka/Beeffective Team

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar: Realizuj konwertujące kampanie na Facebooku

temu

W każdym aspekcie działań online kwestia efektywności powinna być  zawsze sprawą priorytetową. Zdecydowaną większość aktywności możesz  precyzyjnie zmierzyć i przeanalizować. Należy jednak przy tej pracy  korzystać z dostępnych, skutecznych narzędzi.Każdy, kto prowadzi  kampanie na Facebooku i kieruje je do swojej strony internetowej lub  landing page’a, oczekuje, że będą w jak najwyższym stopniu KONWERTOWAĆ  tj. przynosić konwersję, która może przybierać różną postać np.  wypełnienie formularza kontaktowego, pobranie pliku, dodanie produktu do  koszyka, czy zakup produktu.
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Mierz zdarzenia w Google Analytics

temu

Śledzenie zmian w Google Analytics jest możliwe dzięki odczytywaniu  ciasteczek. Nie każda aktywność jednak odsyła do osobnej strony www,  która uruchomiłaby kod śledzący. Chcesz móc śledzić ilość pobranych  plików ze strony? A może zmierzyć ilość kliknięć w konkretny button?  Jest to możliwe dzięki zaimplementowaniu zdarzeń. 
Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom

temu

Zwiększanie atrakcyjności materiałów graficznych to podstawowa zasada  efektywnej komunikacji w social media. Niezawodnie pomagają w tym  zabiegi optyczne, wywołujące wrażenie przestrzenności obrazu. Jeśli  chcesz zyskać większe zaangażowanie pod postami, koniecznie zobacz  sprawdzone sposoby na upgrade standardowych kadrów.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.