Sam Nektar: Sprawdź, jak promuje się konkurencja

Sam Nektar: Sprawdź, jak promuje się konkurencja

Opublikowany

Na początku lipca Facebook uruchomił nową opcję, która oficjalnie ma   zapobiec nadużyć nieuczciwych reklamodawców  – „Informacje i reklamy”.   Co to w praktyce oznacza dla marketingowców? Zobaczcie kilka pomysłów  😉

🐝 Możesz zobaczyć, jak reklamuje się Twoja konkurencja oraz konkurencja  Twoich klientów. Nowa opcja jest prawdziwą skarbnicą inspiracji, zarówno  pod kątem kreacji reklam, jak i technik sprzedażowych. Jakich formatów  reklamowych używa dana marka do budowania świadomości, a jakich do  generowania konwersji? Jaki stosuje język w swojej komunikacji? To  wszystko nie jest już dla tajemnicą.
🐝 Publikacja lub nie dark postów na fanpage’u jest elementem obranej  strategii marki. Dzięki dogłębnej analizie prowadzonej komunikacji  jesteś w stanie zaobserwować, które treści widoczne są na wallu.  Dlaczego to takie ważne? Niektóre marki komunikację na fanpage’u  opierają na publikacji zabawnych treści, a posty, mające przynieść  realne zyski kierują wyłącznie do ściśle stargetowanej grupy odbiorców.  Inne z kolei prowadzą jawne, agresywne działania sprzedażowe przez cały  rok. Która strategia jest lepsza? Teraz można to sprawdzić i wyciągnąć  konstruktywne wnioski dla siebie.  
🐝Do  tej pory, przeprowadzając mały audyt przed spotkaniem z nowym klientem,  mogłeś bazować wyłącznie na informacjach dostępnych dla wszystkich na  fanpage’u. Dzisiaj możesz przygotować się znacznie lepiej, analizując  jego działania reklamowe i przygotowując własne pomysły na ulepszenie  tych działań.  
Co nowa opcja oznacza dla przeciętnego  użytkownika?
Ma przede wszystkim podnieść transparentność reklamodawców,  aby zapobiec ich nadużyciom. Użytkownik może każdą reklamę zgłosić jako  podejrzaną, nawet jeśli nie znajduje się w obszarze jej targetowania.  Ale co najważniejsze, może dowiedzieć się, jakie zniżki czekają na niego  w momencie, gdy znajdzie się już w grupie remarketingowej danego  reklamodawcy.  
Jakie Wy widzicie korzyści z nowej zakładki, którą dał nam Facebook? W jaki sposób z niej korzystaliście?
Czytaj więcej: http://bit.ly/2NGWPKR 
#samnektar by Anita Piasecka/Beeffective Team

Udostępnij

Powiązane artykuły
Sam Nektar: Wykorzystuj GTM w kampaniach internetowych

temu

Największą zaletą prowadzenia kampanii w internecie jest możliwość  dokładnego zmierzenia rezultatów naszych działań. Jednak, by analityka  internetowa pozwalała wyciągać właściwe wnioski, należy ją najpierw  poprawnie skonfigurować. Wymaga to niejednokrotnie ingerencji w kod  strony, a jeśli sam nie posiadasz takich kompetencji, oznacza to długie  godziny spędzone na przekazywaniu tematu webmasterowi. 
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Wykorzystaj potencjał Employer Branding

temu

Social Employer Branding to trend, do którego należy podejść  poważnie.  Budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci to już nie cecha   wyróżniająca, a wymóg obecnych czasów. Dane pokazują, że coraz więcej   osób szukających pracy, szuka informacji o firmie, przeglądając jej   profil w social media.  
Sam Nektar: Oznaczaj produkty na Instagramie

temu

W poprzednim wydaniu cyklu #samnektar Justyna Rucińska-Góral pisała, jak efektywnie prowadzić konto firmowe na Instagramie. Dzisiaj pokażę, jak oznaczać produkty na zdjęciach na Instagramie i   umożliwić followersom zakup produktów, które są widoczne na Twojej   tablicy.