Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom
Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom

Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom

Zwiększanie atrakcyjności materiałów graficznych to podstawowa zasada  efektywnej komunikacji w social media. Niezawodnie pomagają w tym  zabiegi optyczne, wywołujące wrażenie przestrzenności obrazu. Jeśli  chcesz zyskać większe zaangażowanie pod postami, koniecznie zobacz  sprawdzone sposoby na upgrade standardowych kadrów.

🐝Wydobycie  fragmentu zdjęcia na jednolite kolorystycznie tło przyciąga wzrok  pozorną przestrzennością. Dodatkowo, tego typu modyfikacje wydłużają  cykl wykorzystania jednej fotografii, którą możesz potem rekonfigurować,  odsłaniając za każdym razem inny jej fragment. Poniżej przykład, jak  robimy to dla flawless.pl
http://bit.ly/2wZmI2M 

🐝Konsekwencja  w stosowaniu trójwymiarowych złudzeń może być rozwiązaniem spajającym  wizerunek marki, tak jak ma to miejsce w przypadku flawless.pl
👉http://bit.ly/2NAkikv
👉http://bit.ly/2oWpbXh 

🐝Zabieg  3D pomaga uniknąć zamknięcia w sztywnych ramach wizualnego klucza w  przypadku, gdy osadzasz grafiki w szablonie/ramce. Powtarzalne  obramowanie grafik nadaje spójny charakter komunikacji, ale stosowany  zbyt jednostajnie, może wywołać wrażenie schematyczności komunikatów.  Poniżej przykład dla Carte d’Or Cafe
👉http://bit.ly/2x2lKTo 

🐝Celem  wyróżnienia napisów zakrywa się fragmenty liter innymi elementami  grafiki. U odbiorcy pojawia się potrzeba rozszyfrowania niekompletnego  komunikatu, a ciekawość to najlepszy sprzymierzeniec Twojego contentu.  Poniżej przykład dla Lactima:
👉http://bit.ly/2O7uGxh
👉http://bit.ly/2CJ3fZh 

🐝Wydobywając  fragment fotografii, możesz dosłownie łączyć ze sobą zdjęcia: element  jednego „zahacza” o sąsiedni kadr. To samo rozwiązanie sprawdzi się  także przy zdjęciach samych produktów:
👉http://bit.ly/2x2ufxH 

🐝Eksponując  kawałek ręki modelki, „odcinasz” fragment tła widoczny w pierwotnie  przygotowanym zdjęciu, co dynamizuje Twoją grafikę. Przykład dla Esotiq:
👉http://bit.ly/2x3BZ2r 

Zastosowanie złudzenia przestrzenności w grafikach daje realną przewagę  nad podobnymi materiałami zaprezentowanymi w konwencjonalny sposób.  Wymagające oko odbiorcy coraz mniej przychylnie spogląda na rutynowo  wykonane projekty, zatem jeśli potrzebujesz więcej świeżych rozwiązań -  koniecznie obserwuj #samnektar.
Będziemy się starali prezentować więcej  kreatywnych pomysłów na ciekawą oprawę graficzną Twojego profilu.

#samnektar by Wiesław Teofilak/ Beeffective Team
Powiązane artykuły
Sam Nektar: Realizuj konwertujące kampanie na Facebooku

W każdym aspekcie działań online kwestia efektywności powinna być  zawsze sprawą priorytetową. Zdecydowaną większość aktywności możesz  precyzyjnie zmierzyć i przeanalizować. Należy jednak przy tej pracy  korzystać z dostępnych, skutecznych narzędzi.Każdy, kto prowadzi  kampanie na Facebooku i kieruje je do swojej strony internetowej lub  landing page’a, oczekuje, że będą w jak najwyższym stopniu KONWERTOWAĆ  tj. przynosić konwersję, która może przybierać różną postać np.  wypełnienie formularza kontaktowego, pobranie pliku, dodanie produktu do  koszyka, czy zakup produktu.
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Mierz zdarzenia w Google Analytics

Śledzenie zmian w Google Analytics jest możliwe dzięki odczytywaniu  ciasteczek. Nie każda aktywność jednak odsyła do osobnej strony www,  która uruchomiłaby kod śledzący. Chcesz móc śledzić ilość pobranych  plików ze strony? A może zmierzyć ilość kliknięć w konkretny button?  Jest to możliwe dzięki zaimplementowaniu zdarzeń. 
Sam Nektar: Wykorzystuj potencjał InstaStories

InstaStories w ciągu ostatnich kilku miesięcy bardzo się rozwinęło.  Pojawiło się wiele nowych funkcjonalności, dzięki którym możesz  prezentować swoją markę, budować społeczność i zwiększać zaangażowanie  na Instagramie.  Obserwując profile, zauważalny jest podział na treści publikowane w InstaStories.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.