Facebook Live: transmisje w pięciu krokach

2018 to zdecydowanie rok pod znakiem transmisji Live. Myśląc poważnie o swojej marce w sieci, nie można pominąć tego tematu, szczególnie, że ze względu na ostatnie modyfikacje Edge Ranka, coraz trudniej o zasięgi postów bez kampanii Facebook Ads. Formaty video mają być p...
Fanpage miejski - formaty postów, które pomogą organicznie zwiększyć zasięg

Jakie działania podjąć, żeby pod postami zebrać więcej reakcji? Jak efektywnie zwiększać zaangażowanie fanów? Jak zbudować komunikację, by posty były ciekawe? Prowadzenie fanpage'a miejskiego niesie ze sobą wiele wyzwań. Z założenia takie miejsce zrzesza ludzi o różnych,...
Instagram dla sklepu branży home&deco - efektywne działania w 10 krokach

Branża home&deco w ostatniej dekadzie przechodzi prawdziwy rozkwit. Badania pokazują, że Polacy coraz chętniej inwestują w dodatki i dekoracje, które potrafią zmienić charakter wnętrza bez dużych nakładów finansowych. Także w sieci łatwo zauważyć aktywną popularyzacj...
Messenger Marketing i boty - nowe narzędzie do prowadzenia kampanii

We wrześniu 2017 liczba aktywnych użytkowników Messengera przekroczyła 1mld300tys (ok. 11 mln w Polsce), co plasuje go na trzecim miejscu wśród platform społecznościowych (zaraz po Facebooku i YouTubie). Nic więc dziwnego, że branża reklamowa zaczęła tu szukać kawałka to...
Pomysły na prowadzenie efektywnego fanpage’a z branży fashion

Fanpage w dzisiejszych czasach nie pełni już tylko roli ładnej wizytówki, którą fani mogą sobie w wolnej chwili przeglądać. To poważne narzędzie, które potrafi wspierać sprzedaż i współtworzyć strategię działań biznesowych. Pozwala nie tylko korzystać z wielu przydatnych...
Facebook Live: transmisje w pięciu krokach

2018 to zdecydowanie rok pod znakiem transmisji Live. Myśląc poważnie o swojej marce w sieci, nie można pominąć tego tematu, szczególnie, że ze względu na ostatnie modyfikacje Edge Ranka, coraz trudniej o zasięgi postów bez kampanii Facebook Ads. Formaty video mają być p...
Fanpage miejski - formaty postów, które pomogą organicznie zwiększyć zasięg

Jakie działania podjąć, żeby pod postami zebrać więcej reakcji? Jak efektywnie zwiększać zaangażowanie fanów? Jak zbudować komunikację, by posty były ciekawe? Prowadzenie fanpage'a miejskiego niesie ze sobą wiele wyzwań. Z założenia takie miejsce zrzesza ludzi o różnych,...
Instagram dla sklepu branży home&deco - efektywne działania w 10 krokach

Branża home&deco w ostatniej dekadzie przechodzi prawdziwy rozkwit. Badania pokazują, że Polacy coraz chętniej inwestują w dodatki i dekoracje, które potrafią zmienić charakter wnętrza bez dużych nakładów finansowych. Także w sieci łatwo zauważyć aktywną popularyzacj...
Messenger Marketing i boty - nowe narzędzie do prowadzenia kampanii

We wrześniu 2017 liczba aktywnych użytkowników Messengera przekroczyła 1mld300tys (ok. 11 mln w Polsce), co plasuje go na trzecim miejscu wśród platform społecznościowych (zaraz po Facebooku i YouTubie). Nic więc dziwnego, że branża reklamowa zaczęła tu szukać kawałka to...
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.