Wymarzona współpraca z miastem Gdynia

Beeffective to firma z Miasta z morza i marzeń, więc tym bardziej jesteśmy zaszczyceni, że wśród naszych Klientów znalazło się Miasto Gdynia.
Strategia obecności w social media dla Nowej Stacji w Pruszkowie

Nowa Stacja to pierwsza powstająca w Pruszkowie galeria handlowa. Będzie oferowała dostęp nie tylko do sklepów uznanych marek, ale w równym stopniu umożliwi korzystanie z takich atrakcji, jak np. 7-salowe kino multipleks czy ścianka wspinaczkowa.
Beeffective dla Gdynia Design Days

Po raz kolejny współpracujemy z największym letnim festiwalem Designu w Polsce, jakim jest Gdynia Design Days. Strefy spotkań, prelekcje, warsztaty, wystawy, projekcje filmowe, prezentacje projektów kilkudziesięciu twórców z całej Polski, a nawet gra miejska to nie jedyn...
Lato z Creme Cycles

W tym roku realizujemy akcję promocyjną dla naszej ulubionej marki rowerów miejskich. W kampanii dla Creme Cycles jesteśmy odpowiedzialni za płatne działania efektywnościowe i wizerunkowe na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTubie oraz w wyszukiwarce Google. 
Nowa specjalizacja Beeffective - reklama mobilna 

Dobre wieści od Google z rana!   Jako Google Partner otrzymaliśmy nową specjalizację: REKLAMA MOBILNA. Więcej o specjalizacjach Beeffective w Google znajdziecie w linku poniżej.
Nowe biuro i parapetówka

Parapetówa już za nami!Pod koniec marca, po tym jak przenieśliśmy się ze strefy Startup do własnego biura w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym, zorganizowaliśmy mini przyjęcie dla Klientów i przyjaciół Beeffective Team. 
Carte D'Or nowym klientem Beeffective

Jest nam bardzo miło poinformować, że do grona klientów Beeffective dołączyła marka Carte d’Or Cafe.
Raport "Kawowe Lubię to"

Już jest dostępny raport pt. ,,Kawowe Lubię to”, nad którym pracowaliśmy podczas ostatnich tygodni.
illy Polska w raporcie Instagram Trends 08/16

W opublikowanym na początku miesiąca raporcie Instagram Trends sierpień 2016, który przygotował Sotrender znalazł się nasz Klient kawa illy Polska.
Odświeżony wizerunek gdyńskiej marki Batory

Batory to centrum handlowe stanowiące od 18 lat ważny punkt na mapie Gdyni nie tylko ze względu na fakt lokalizacji w samym  centrum. Jesteśmy dumni, mogąc pracować dla klienta, którego ambicją było wpisanie się w nadmorski charakter miasta. 
Wymarzona współpraca z miastem Gdynia

Beeffective to firma z Miasta z morza i marzeń, więc tym bardziej jesteśmy zaszczyceni, że wśród naszych Klientów znalazło się Miasto Gdynia.
Strategia obecności w social media dla Nowej Stacji w Pruszkowie

Nowa Stacja to pierwsza powstająca w Pruszkowie galeria handlowa. Będzie oferowała dostęp nie tylko do sklepów uznanych marek, ale w równym stopniu umożliwi korzystanie z takich atrakcji, jak np. 7-salowe kino multipleks czy ścianka wspinaczkowa.
Beeffective dla Gdynia Design Days

Po raz kolejny współpracujemy z największym letnim festiwalem Designu w Polsce, jakim jest Gdynia Design Days. Strefy spotkań, prelekcje, warsztaty, wystawy, projekcje filmowe, prezentacje projektów kilkudziesięciu twórców z całej Polski, a nawet gra miejska to nie jedyn...
Lato z Creme Cycles

W tym roku realizujemy akcję promocyjną dla naszej ulubionej marki rowerów miejskich. W kampanii dla Creme Cycles jesteśmy odpowiedzialni za płatne działania efektywnościowe i wizerunkowe na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTubie oraz w wyszukiwarce Google. 
Nowa specjalizacja Beeffective - reklama mobilna 

Dobre wieści od Google z rana!   Jako Google Partner otrzymaliśmy nową specjalizację: REKLAMA MOBILNA. Więcej o specjalizacjach Beeffective w Google znajdziecie w linku poniżej.
Nowe biuro i parapetówka

Parapetówa już za nami!Pod koniec marca, po tym jak przenieśliśmy się ze strefy Startup do własnego biura w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym, zorganizowaliśmy mini przyjęcie dla Klientów i przyjaciół Beeffective Team. 
Carte D'Or nowym klientem Beeffective

Jest nam bardzo miło poinformować, że do grona klientów Beeffective dołączyła marka Carte d’Or Cafe.
Raport "Kawowe Lubię to"

Już jest dostępny raport pt. ,,Kawowe Lubię to”, nad którym pracowaliśmy podczas ostatnich tygodni.
illy Polska w raporcie Instagram Trends 08/16

W opublikowanym na początku miesiąca raporcie Instagram Trends sierpień 2016, który przygotował Sotrender znalazł się nasz Klient kawa illy Polska.
1
2
3