Sam Nektar: Zainstaluj piksel i zwiększ konwersje

temu

Jeśli jesteś właścicielem marki i chcesz udoskonalać swoją strategię  reklamową na Facebooku, powinieneś zgłębić temat piksela FB. Oferuje on  zaawansowane możliwości monitorowania konwersji w Twojej witrynie oraz  możliwość lepszej optymalizacji Twoich kampanii. Jest niezbędny, jeśli  chcesz korzystać z remarketingu, czyli kierować reklamy do użytkowników,  którzy już byli na Twojej stronie www.
Sam Nektar: Poznaj zmiany na Facebooku

temu

 Afera Cambridge Analytica, monitoring Messengera, zapisywanie   nieopublikowanych filmów - lista ostatnich grzechów Facebooka jest   długa. Nic więc dziwnego, że Zuckerberg robi wszystko, by odbudować   nadszarpnięty wizerunek i odzyskać zaufanie swoich użytkowników. W tym   celu w ostatnim czasie wprowadził serię zmian, które mają na celu  przede  wszystkim zagwarantowanie ochrony prywatności. 25  kwietnia został także ogłoszony nowy regulamin, a w nim wiele  nowości, o  których powinieneś wiedzieć. Zwłaszcza, że zmiany obejmą  także profile  biznesowe i konta reklamowe.
Sam Nektar: Wciśnij Live Photo

temu

Live Photo to format posta na Facebooku łączący grafikę i video. Od  standardowego video, które też rozpoczyna się statycznym ujęciem,  odróżnia go przede wszystkim sposób odtwarzania. Przejście do trybu  video wywoływane jest ciągłym dotknięciem ekranu palcem. 📱
Sam Nektar: Uratuj porzucone koszyki Klientów

temu

Kwestia  opuszczania sklepu online przez Klientów, którzy dodali produkty do  koszyka spędza sen z powiek wielu właścicielom sklepów oraz e-commerce  menedżerom. Jednym z narzędzi, które bardzo skutecznie zachęca  użytkowników do powrotu i dokończenia zakupów są Dynamic Product Ads na  Facebooku tj. dynamiczne reklamy produktów.
Sam Nektar: Wykorzystaj Magic Links w kampanii Facebook Ads

temu

Możliwość zebrania osób, które odwiedziły naszą stronę internetową w jedną grupę odbiorców jest jedną z najcenniejszych funkcjonalności marketingu internetowego. Niejednokrotnie jednak treści, które są dla nas cenne pojawiają się na stronach, do których nie mamy dostępu. Z pomocą przychodzi narzędzie Magic Links od FastTony.es, które w znaczny sposób rozwija możliwości standardowego Facebook Ads Managera.
Sam Nektar: Prowadź skutecznie przez lejek sprzedażowy

temu

O tym, że sprzedaż w internecie nie następuje po pierwszym kontakcie z  reklamą, wiedzą wszyscy, którzy badają ścieżki konwersji poprzez Google  Analytics. Jak zaprojektować ścieżkę klienta, by zakończyła się kupnem  Twojego produktu lub skorzystaniem z Twojej oferty? Opracuj skuteczny  lejek sprzedażowy i na każdym poziomie dobieraj narzędzia, które pozwolą  przesunąć potencjalnych nabywców do kolejnego etapu. Są to zasady  uniwersalne i dotyczą sprzedaży nie tylko w kanale internetowym.
Sam Nektar: Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe

temu

Tomek Piotrowski jakiś czas temu pokazywał możliwości, jakie daje  narzędzie Auto Optimized Ads w Fasttony.es. Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny  sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne zestawianie  poszczególnych elementów danej kreacji.
Sam Nektar: Prowadź efektywne kampanie w InstaStories

temu

W poprzednim wydaniu #samnektar opowiadałam o tym, jak skutecznie działać na Instagramie oraz  w jaki sposób wykorzystywać nowości do promocji marki w tym kanale.  Dziś skupię się na kampaniach na Instagramie. W związku z tym, że temat  jest dość szeroki, zaprezentuję jedną z możliwych form – reklamę w  InstaStories. Zaletą takiego formatu jest to, że reklamy są  pełnoekranowe i skupiają uwagę użytkowników. Wyświetlane są pomiędzy  poszczególnymi Relacjami przez 5 sekund (w przypadku zdjęć), przez 15  sekund (w przypadku video) albo do momentu zamknięcia. Poniżej krótka instrukcja tworzenia takiej reklamy oraz kilka przydatnych tipów.
Sam Nektar: Targetuj precyzyjnie na LinkedInie

temu

Kiedy zagłębiamy się w temat kampanii internetowych, najczęściej  zawężamy go do Facebook Ads i Google AdWords. Jednak Internet oferuje  nam o wiele szersze spektrum ciekawych rozwiązań, nad którymi warto się  pochylić. Jednym z nim są kampanie w serwisie LinkedIn. Jest to miejsce  idealne dla reklamodawców B2B, daje możliwość precyzyjnego targetowania  oraz dotarcia do specyficznej, wąskiej grupy specjalistów. Stanowi największą na całym świecie bazę profesjonalistów (ponad 400 milionów). Podpowiem Ci, jak zacząć pracę z Menedżerem Kampanii w serwisie  LinkedIn. Spróbuję także wyjaśnić, dlaczego warto rozważyć prowadzenie  tam działań promocyjnych.
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Zainstaluj piksel i zwiększ konwersje

temu

Jeśli jesteś właścicielem marki i chcesz udoskonalać swoją strategię  reklamową na Facebooku, powinieneś zgłębić temat piksela FB. Oferuje on  zaawansowane możliwości monitorowania konwersji w Twojej witrynie oraz  możliwość lepszej optymalizacji Twoich kampanii. Jest niezbędny, jeśli  chcesz korzystać z remarketingu, czyli kierować reklamy do użytkowników,  którzy już byli na Twojej stronie www.
Sam Nektar: Poznaj zmiany na Facebooku

temu

 Afera Cambridge Analytica, monitoring Messengera, zapisywanie   nieopublikowanych filmów - lista ostatnich grzechów Facebooka jest   długa. Nic więc dziwnego, że Zuckerberg robi wszystko, by odbudować   nadszarpnięty wizerunek i odzyskać zaufanie swoich użytkowników. W tym   celu w ostatnim czasie wprowadził serię zmian, które mają na celu  przede  wszystkim zagwarantowanie ochrony prywatności. 25  kwietnia został także ogłoszony nowy regulamin, a w nim wiele  nowości, o  których powinieneś wiedzieć. Zwłaszcza, że zmiany obejmą  także profile  biznesowe i konta reklamowe.
Sam Nektar: Wciśnij Live Photo

temu

Live Photo to format posta na Facebooku łączący grafikę i video. Od  standardowego video, które też rozpoczyna się statycznym ujęciem,  odróżnia go przede wszystkim sposób odtwarzania. Przejście do trybu  video wywoływane jest ciągłym dotknięciem ekranu palcem. 📱
Sam Nektar: Uratuj porzucone koszyki Klientów

temu

Kwestia  opuszczania sklepu online przez Klientów, którzy dodali produkty do  koszyka spędza sen z powiek wielu właścicielom sklepów oraz e-commerce  menedżerom. Jednym z narzędzi, które bardzo skutecznie zachęca  użytkowników do powrotu i dokończenia zakupów są Dynamic Product Ads na  Facebooku tj. dynamiczne reklamy produktów.
Sam Nektar: Wykorzystaj Magic Links w kampanii Facebook Ads

temu

Możliwość zebrania osób, które odwiedziły naszą stronę internetową w jedną grupę odbiorców jest jedną z najcenniejszych funkcjonalności marketingu internetowego. Niejednokrotnie jednak treści, które są dla nas cenne pojawiają się na stronach, do których nie mamy dostępu. Z pomocą przychodzi narzędzie Magic Links od FastTony.es, które w znaczny sposób rozwija możliwości standardowego Facebook Ads Managera.
Sam Nektar: Prowadź skutecznie przez lejek sprzedażowy

temu

O tym, że sprzedaż w internecie nie następuje po pierwszym kontakcie z  reklamą, wiedzą wszyscy, którzy badają ścieżki konwersji poprzez Google  Analytics. Jak zaprojektować ścieżkę klienta, by zakończyła się kupnem  Twojego produktu lub skorzystaniem z Twojej oferty? Opracuj skuteczny  lejek sprzedażowy i na każdym poziomie dobieraj narzędzia, które pozwolą  przesunąć potencjalnych nabywców do kolejnego etapu. Są to zasady  uniwersalne i dotyczą sprzedaży nie tylko w kanale internetowym.
Sam Nektar: Stwórz zoptymalizowane formaty reklamowe

temu

Tomek Piotrowski jakiś czas temu pokazywał możliwości, jakie daje  narzędzie Auto Optimized Ads w Fasttony.es. Teraz także Facebook udostępnił narzędzie, które pozwala w podobny  sposób testować formaty reklamowe poprzez rożne zestawianie  poszczególnych elementów danej kreacji.
Sam Nektar: Prowadź efektywne kampanie w InstaStories

temu

W poprzednim wydaniu #samnektar opowiadałam o tym, jak skutecznie działać na Instagramie oraz  w jaki sposób wykorzystywać nowości do promocji marki w tym kanale.  Dziś skupię się na kampaniach na Instagramie. W związku z tym, że temat  jest dość szeroki, zaprezentuję jedną z możliwych form – reklamę w  InstaStories. Zaletą takiego formatu jest to, że reklamy są  pełnoekranowe i skupiają uwagę użytkowników. Wyświetlane są pomiędzy  poszczególnymi Relacjami przez 5 sekund (w przypadku zdjęć), przez 15  sekund (w przypadku video) albo do momentu zamknięcia. Poniżej krótka instrukcja tworzenia takiej reklamy oraz kilka przydatnych tipów.
Sam Nektar: Targetuj precyzyjnie na LinkedInie

temu

Kiedy zagłębiamy się w temat kampanii internetowych, najczęściej  zawężamy go do Facebook Ads i Google AdWords. Jednak Internet oferuje  nam o wiele szersze spektrum ciekawych rozwiązań, nad którymi warto się  pochylić. Jednym z nim są kampanie w serwisie LinkedIn. Jest to miejsce  idealne dla reklamodawców B2B, daje możliwość precyzyjnego targetowania  oraz dotarcia do specyficznej, wąskiej grupy specjalistów. Stanowi największą na całym świecie bazę profesjonalistów (ponad 400 milionów). Podpowiem Ci, jak zacząć pracę z Menedżerem Kampanii w serwisie  LinkedIn. Spróbuję także wyjaśnić, dlaczego warto rozważyć prowadzenie  tam działań promocyjnych.
1
2