Sam Nektar: Mierz zdarzenia w Google Analytics

temu

Śledzenie zmian w Google Analytics jest możliwe dzięki odczytywaniu  ciasteczek. Nie każda aktywność jednak odsyła do osobnej strony www,  która uruchomiłaby kod śledzący. Chcesz móc śledzić ilość pobranych  plików ze strony? A może zmierzyć ilość kliknięć w konkretny button?  Jest to możliwe dzięki zaimplementowaniu zdarzeń. 
Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom

temu

Zwiększanie atrakcyjności materiałów graficznych to podstawowa zasada  efektywnej komunikacji w social media. Niezawodnie pomagają w tym  zabiegi optyczne, wywołujące wrażenie przestrzenności obrazu. Jeśli  chcesz zyskać większe zaangażowanie pod postami, koniecznie zobacz  sprawdzone sposoby na upgrade standardowych kadrów.
Sam Nektar: Wykorzystuj potencjał InstaStories

temu

InstaStories w ciągu ostatnich kilku miesięcy bardzo się rozwinęło.  Pojawiło się wiele nowych funkcjonalności, dzięki którym możesz  prezentować swoją markę, budować społeczność i zwiększać zaangażowanie  na Instagramie.  Obserwując profile, zauważalny jest podział na treści publikowane w InstaStories.
Sam Nektar: Korzystaj z nowych możliwości reklamy na LinkedIn

temu

Jeśli potrzebujesz kampanii reklamowej, skierowanej do określonej grupy  odbiorców, tzw. profesjonalistów, LinkedIn jest idealną do tego celu  platformą. Umożliwia dotarcie do bardzo konkretnego użytkownika,  szczególnie pod kątem zatrudnienia, którego trudno znaleźć poprzez  jakiekolwiek inne kanały.
Sam Nektar: Bądź na bieżąco z trendami

temu

Social media wypracowały sobie pozycję silnego kanału komunikacji, nic  więc dziwnego, że mówi się o nich jako alternatywie telewizji. Coraz  większy nacisk kładziony jest na wideo marketing, który uważa się za  wiodący trend, którego nie sposób pominąć.
Sam Nektar: Wykorzystuj GTM w kampaniach internetowych

temu

Największą zaletą prowadzenia kampanii w internecie jest możliwość  dokładnego zmierzenia rezultatów naszych działań. Jednak, by analityka  internetowa pozwalała wyciągać właściwe wnioski, należy ją najpierw  poprawnie skonfigurować. Wymaga to niejednokrotnie ingerencji w kod  strony, a jeśli sam nie posiadasz takich kompetencji, oznacza to długie  godziny spędzone na przekazywaniu tematu webmasterowi. 
Sam Nektar: Sprawdź, jak promuje się konkurencja

temu

Na początku lipca Facebook uruchomił nową opcję, która oficjalnie ma   zapobiec nadużyć nieuczciwych reklamodawców  – „Informacje i reklamy”.   Co to w praktyce oznacza dla marketingowców? Zobaczcie kilka pomysłów  😉
Sam Nektar: Wykorzystaj potencjał Employer Branding

temu

Social Employer Branding to trend, do którego należy podejść  poważnie.  Budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci to już nie cecha   wyróżniająca, a wymóg obecnych czasów. Dane pokazują, że coraz więcej   osób szukających pracy, szuka informacji o firmie, przeglądając jej   profil w social media.  
Sam Nektar: Oznaczaj produkty na Instagramie

temu

W poprzednim wydaniu cyklu #samnektar Justyna Rucińska-Góral pisała, jak efektywnie prowadzić konto firmowe na Instagramie. Dzisiaj pokażę, jak oznaczać produkty na zdjęciach na Instagramie i   umożliwić followersom zakup produktów, które są widoczne na Twojej   tablicy.
Sam Nektar:  ekspercki cykl od Beeffective

temu

Wystartowaliśmy z eksperckim cyklem #samnektar, w którym dzielimy się wiedzą z zakresu social media oraz performance marketingu. Jest to wydarzenie cykliczne. Możesz nas śledzić i czytać w każdy wtorek o 8:00 na naszym firmowym fanpage'u. Zapisz się do wydarzenia na Facebooku i spijaj sam nektar! 🍯
Sam Nektar: Mierz zdarzenia w Google Analytics

temu

Śledzenie zmian w Google Analytics jest możliwe dzięki odczytywaniu  ciasteczek. Nie każda aktywność jednak odsyła do osobnej strony www,  która uruchomiłaby kod śledzący. Chcesz móc śledzić ilość pobranych  plików ze strony? A może zmierzyć ilość kliknięć w konkretny button?  Jest to możliwe dzięki zaimplementowaniu zdarzeń. 
Sam Nektar: Nadaj kształt swoim komunikatom

temu

Zwiększanie atrakcyjności materiałów graficznych to podstawowa zasada  efektywnej komunikacji w social media. Niezawodnie pomagają w tym  zabiegi optyczne, wywołujące wrażenie przestrzenności obrazu. Jeśli  chcesz zyskać większe zaangażowanie pod postami, koniecznie zobacz  sprawdzone sposoby na upgrade standardowych kadrów.
Sam Nektar: Wykorzystuj potencjał InstaStories

temu

InstaStories w ciągu ostatnich kilku miesięcy bardzo się rozwinęło.  Pojawiło się wiele nowych funkcjonalności, dzięki którym możesz  prezentować swoją markę, budować społeczność i zwiększać zaangażowanie  na Instagramie.  Obserwując profile, zauważalny jest podział na treści publikowane w InstaStories.
Sam Nektar: Korzystaj z nowych możliwości reklamy na LinkedIn

temu

Jeśli potrzebujesz kampanii reklamowej, skierowanej do określonej grupy  odbiorców, tzw. profesjonalistów, LinkedIn jest idealną do tego celu  platformą. Umożliwia dotarcie do bardzo konkretnego użytkownika,  szczególnie pod kątem zatrudnienia, którego trudno znaleźć poprzez  jakiekolwiek inne kanały.
Sam Nektar: Bądź na bieżąco z trendami

temu

Social media wypracowały sobie pozycję silnego kanału komunikacji, nic  więc dziwnego, że mówi się o nich jako alternatywie telewizji. Coraz  większy nacisk kładziony jest na wideo marketing, który uważa się za  wiodący trend, którego nie sposób pominąć.
Sam Nektar: Wykorzystuj GTM w kampaniach internetowych

temu

Największą zaletą prowadzenia kampanii w internecie jest możliwość  dokładnego zmierzenia rezultatów naszych działań. Jednak, by analityka  internetowa pozwalała wyciągać właściwe wnioski, należy ją najpierw  poprawnie skonfigurować. Wymaga to niejednokrotnie ingerencji w kod  strony, a jeśli sam nie posiadasz takich kompetencji, oznacza to długie  godziny spędzone na przekazywaniu tematu webmasterowi. 
Sam Nektar: Sprawdź, jak promuje się konkurencja

temu

Na początku lipca Facebook uruchomił nową opcję, która oficjalnie ma   zapobiec nadużyć nieuczciwych reklamodawców  – „Informacje i reklamy”.   Co to w praktyce oznacza dla marketingowców? Zobaczcie kilka pomysłów  😉
Sam Nektar: Wykorzystaj potencjał Employer Branding

temu

Social Employer Branding to trend, do którego należy podejść  poważnie.  Budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci to już nie cecha   wyróżniająca, a wymóg obecnych czasów. Dane pokazują, że coraz więcej   osób szukających pracy, szuka informacji o firmie, przeglądając jej   profil w social media.  
Sam Nektar: Oznaczaj produkty na Instagramie

temu

W poprzednim wydaniu cyklu #samnektar Justyna Rucińska-Góral pisała, jak efektywnie prowadzić konto firmowe na Instagramie. Dzisiaj pokażę, jak oznaczać produkty na zdjęciach na Instagramie i   umożliwić followersom zakup produktów, które są widoczne na Twojej   tablicy.
1
2
3
4